Monday, April 23, 2007

Dependenta de heroina...

Nu am fost niciodata in tema cu acest subiect(statistici, remedii, etc.). Intr-un fel, este subiect tabu pentru mine din doua motive: (1) nu sunt in target-am trecut de ceva vreme de perioada in care imi doream sa fiu cool si as fi facut o astfel de prostie numai pentru "a fi in tendinte" si (2) ma oripileaza efectele drogurilor-oameni deveniti animale...
Despre droguri si consumul de stupefiante s-a tot vorbit in mass media, mai ales dupa 1998 cand autoritatile in sfarsit au recunoscut ca Romania nu este numai o tara de tranzit ci si o tara de consumatori.In Bucuresti de exemplu, un om din o suta este dependent de heroina...Mi se pare incredibil!Cum am ajuns in situatia asta?Sa fie oare dezinteresul si ignoranta autoritatilor?Cred ca in buna parte da..am sa va explic de ce, desi nu cred ca este nevoie..
Ieri am urmarit o emisiune in care se vorbea despre droguri si..in special consumul de heroina.Am aflat un lucru senzational! Dupa sase ani de la descoperirea tratamentului antidependenta de heroina, s-a aflat si la noi in tara despre aceasta revolutie stiintifica...Nu vorbesc despre tratamentul clasic-internarea intr-un centru medical pentru o luna, doua, trei, morfina si..de cele mai multe ori..revenirea la vechile obiceiuri dupa externare:)..
Un medic din Israel a descoprit un tratament care in numai 30 de ore curata intregul organism de heroina si stopeaza dependenta psihica care, din punctul meu de vedere este cea mai dureroasa.. cum se intampla acest lucru?Nu stiu daca sunt cea mai in masura sa va povestesc(intotdeauna am avut probleme la anatomie si chimie)...dar din cate am putut intelege, tratamentul conduce la blocarea receptorilor care detremina nevoia de heroina.Practic, in aproximativ o zi tu, dependent de heroina, devii fost dependent de heroina.
Tratamentul a fost aplicat in Israel, in India, in SUA, in tarile arabe si au fost vindecate pana acum zeci de mii de persoane. Vi se pare incredibil?Si mie mi s-a parut la fel...
Ei bine, presedintele fundatiei antidrog din Romania a facut demersuri sa introduca acest tratament si la noi in tara.Raspunsul autoritatilor romane, in speta al ministerului sanatatii?..probabil ca-l stiti: "nu avem timp de astfel de proiecte..suntem prea ocupati..." Si iata inca un lucru incredibil!! Autoritatile romane au mai rezolvat inca o cauza nobila..Sa-i aplaudam!

16 comments:

Anonymous said...

Mi se pare un pic fantezista povestea..Dupa sase ani, in care nu am auzit nimic la Tv sau in mass media despre acest tratament, se aude in Romania?Hmmm...
Oana

Anonymous said...

Nu ma mai mira nimic din partea autoritatilor din Romania...

Carmen Boer said...

Mda..ce mai poti sa spui cand auzi asa ceva?! Ignoranta autoritatilor pentru rezolvarea unor probleme cu adevarat grave...devine din ce in mai mare si in acelasi timp incredibila! Sper sa se trezeasca la timp...sa faca ceva pentru poporul asta...

Anca said...

nu stiu in privinta acestui tratament minune. mie mi-a fost super greu sa ma las de fumat asa ca nu nici nu vreau sa imi imaginez cat de greu trebuie sa fie sa renunti la droguri sau la alcool. in schimb imi pare rau ca lipsesc aproape in totatlitate campaniile de informare asupra efectelor consumului de droguri si de prevenire a acestuia.parca am vazut acum cateva luni o initiativa impotriva fumatului, era si un spot tv parca dar vad ca acum nu mai e nimic. e evident cat de eficienta a fost campania din moment ce nici macar nu imi mai amintesc despre ce era vorba :)

Unknown said...

Exact, Anca, nu-ti amintesti deoarece campania prindea mai bine la nefumatori decat la fumatori. Cand o vedeai schimbai postul si-atat. Ca in bancul ala, "da din alea cu cancer nu mai aveti?". F bine ca te-ai lasat, oricum.

Dan Baban said...

Parca n-as crede... e cam ca gumele cu nicotina sau alte produse minune pentru fumatori(sau impotriva lor).
Anyway, nu scuza reactia. Probabil aia or fi dependenti pe acolo si le place, si intrucat problema de bani nu se pune.....
NU am zis ca ar face afaceri necurate......

Anonymous said...

Dragi prieteni tratamentul exista .Sant Nikita din Israel si lucrez cu acest faimos doc.In curand vom avea saitul si in limba romana ...asa ca cei interesati ...www.anrclinic.info...astept coment la e-mail...contact@anrclinic.info...pentru Nikita.Birocratia si politica sant greu de inteles si invins in toata lumea.

Anonymous said...

ceea ce zici tu este ft. adevarat,nu am auzit de la tine ,deci nu e fantezist in nici un caz,tratamentul l-a urmat un prieten si pana acum a functionat.din pacate tratamentul trebuie sa te duci sa il faci in israel si costa in jur de 12 mii de euro :(.pacat...

pushacho said...

daca cineva vrea sa faca ceva ar fi cazul sa inceapa acum!!! mie mi-a fost foarte usor sa devin dependenta:) dupa marijuana si hasis cu 50 de mii vechii mergeam in farmacie si luam cate 20 de pastile de tussin!!! daaaa... nu va mirati... tussin pastilele pt tuse care le ia toata lumea! contin nu stiu ce sub opiacee, nimic interesant avand in vedere ca nu ai nevoie de reteta si ca poti lua cate 5, 6 cuti... adik 2,3 zile inafara realitati! dupa acea urmeaza regenonul:)) offf... e 10 mii o reteta si ele costa 200 de mii 60 de pastile... sunt amfetamine!!! ti le dau la orice farmacie;) apoi normal a urmat heroina:)) ca norocul ca nu imi place... momentan si am ramas la regenon... oricum si heroina culmea e ca este ieftina si o gasesti la orice colt mai intunecat!!! cine face ceva pentru toate astea??? cine interzice aceste medicamente? cine are grija ca in tara sa nu intre atatea droguri? si oricum droguri consuma mult mai multe persoane decat stim noi toti din statistici si eu nu ma intreb cine consuma ceva? cine se drogheaza? cine e dependent? ci eu ma intreb cine NU e dependent, sau cine NU s incercat vreodata!!!

Anonymous said...

sunt mama unui baiat care afost recent la dr. waissman este incredibil dar adevarat. Nu este miracol ci este stiinta. Cpilul meu este curat acum. Faceti tot posibilul si ajungeti in Israel la dr. Waissman !
La multi ani Dr. Waissman !

Anonymous said...

Sunt intr-o situatie similara si as dori adresa D-lui Dr WAISSMAN.Va multumesc anticipat.
dana_grigore2000@yahoo.com

Anonymous said...

cum pot afla adresa domnului doctor Waissman sau un numar de telefon,mail,va rog ajutati-ma grgionel@yahoo.com;grigore_ionel2006@yahoo.com.VA MULTUMESC

Betty said...

Intradevar,acel miracol despre care se tot vorbeste in Romania a ajuns si la noi.Ma refer la metoda reglare neurologica accelerata(ANR=blocarea receptorilor),descoperita de dr.Waismann.Stiu ca foarte multi consumatori erau nerabdatori sa se faca si la noi in tara la un pret rezonabil.Procedura se efectueaza in tara din 01.02.2009

Betty said...

Intradevar,acel miracol despre care se tot vorbeste in Romania a ajuns si la noi.Ma refer la metoda reglare neurologica accelerata(ANR)descoperita de dr.Waismann.Stiu ca foarte multi consumatori erau nerabdatori sa se faca si la noi in tara la un pret rezonabil.Procedura se efectueaza in tara din 01,02,2009.Pentru detalii accesati... www.forad.ro

Anonymous said...

Am vazut si eu emisiunea, era pe TVR1 parca, si da era un proces prin care iti curata organismul de narcodependenta. Era o chestie brevetata de el si arata si cazuri care se vindecasera. Mi s-a parut intr-adevar si mie ceva inedit si m-as bucura sa scape prostii de viciul asta, daca s-ar putea.

Anonymous said...

Am vazut si eu emisiunea, era pe TVR1 parca, si da era un proces prin care iti curata organismul de narcodependenta. Era o chestie brevetata de el si arata si cazuri care se vindecasera. Mi s-a parut intr-adevar si mie ceva inedit si m-as bucura sa scape prostii de viciul asta, daca s-ar putea.