Monday, April 23, 2007

Romanii in secolul tehnologiei

Da, da..am intrat in UE!
...Sate fara elecricitate, gunoaie peste tot, oameni care traiesc in caroserii de masini parasite, batrani care trebuie sa manance o luna de zile dintr-o pensie de 20 Ron...Dar am intrat in UE!!!!Suntem europeni!Mereu dam vina pe autoritati,nu fara rost, e adevarat...Dar nu o fi vorba oare si de mentalitati?Nu suntem oare si noi, fiecare in parte, partasi la o astfel de "priveliste" romaneasca?
Check this out -> www.libertv.ro, la sectiunea Filme Ro veti gasi un scurtmetraj absolut savuros-"Sasa, Grisa si Ion"!..Enjoy!

9 comments:

Anonymous said...

Este cat se poate de adevarat ca avem si noi partea noastra de vina. Am putea ce-i drept sa punem salariile la bataie si sa salvam nevoiasii, nu?! Sau sa ne instalam in mijlocul canalizarilor si sa le explicam "locuitorilor" de ce nu e bine sa se drogheze, sa nu dea in cap sau sa nu se spele cand intalnesc un lac sau orice sursa de apa...
Ca si mentalitate eu poate mi-o schimb pe a mea prin diferite activitati care ma pot intersecta cu alte culturi...dar ce te faci cu cei care nu au aceste posibilitati sau care nu vor opri nu-i duce capul sa invete de la altii si ce e bun? Varstnicii nu mai au cum sa-si schimbe mentalitatea si cei mici sunt educati in general de persoane cel putin adulte.
Daca cei care au intr-adevar putere si-o utilizeaza doar in interes personal si coruptia e ca la ea acasa, cine poate sa schimbe ceva?..in primul rand ca nu se vrea, suntem prosti ("dar multi") ca acceptam tot ceea ce ni se da.
Ar fi mai multe de zis aici, dar...mentalitatea de roman ma indeamna sa spun "la ce bun"?!?!

Anonymous said...

Trist, real.... a intrat in "normalitatea" unei societati anormale, care renunta prea usor la lupta. Schimbarea vine greu. Paradigma "statu e de vina" ne face sa nu intervenim in vietile celor pierduti. Te gandesti "ce conteaza ce fac eu cand sunt atat de multi care au nevoie incat nu ii pot cuprinde nici cu mintea??". GRESIT. Daca fiecare dintre s-ar opri din plansul de mila si ar intinde o mana unui singur om, s-ar construi o armata imabatabila.... Dar este poveste ce invoc aici... e nerealist. Sau nu?

Raluca said...

Nu stiu oana cum este...cred ca mai degraba este nerealist..Post-ul asta insa nu s-a dorit unul pe o tema lugubra si atat de des incercata-ce putem face pentru romani?- ci mai mult unul cu tente vesele..iata cum sunt si vor fi romanii..
Filmuletul era dovada..

Anonymous said...

De acord, Raluca, insa nu este nicidecum un text/mesaj pozitiv. Nu exista garantii ca ceea ce vrei tu sa transmiti nu se va modela pe parcurs (vezi replicile de pana acum). Romanu' e inventiv ce sa zic, daca tu cauti tenta "vesela". In orice caz fiecare vede in felul lui, cu propriile argumente, ce este in jur. Din acest motiv eu nu sunt Tu si tu nu esti EU.

Raluca said...

:)..Multumesc tare pt commenturi oana..sincer, nu stiu exact cine esti..Poate voi afla, who knows?Ceea ce voiam sa spun este ca, din simpla curiozitate, am atasat si linkul filmuletului, ca sa vad cine intr-adevar este interesat de mesaj sau cine imi pune commenturi citind doar printre randuri..Si da..mi se pare ca deja atitudinea asta a romanului intra intr-o nota de amuzament..

Raluca said...

Gata..te-am reperat oana..niciodata nu tin minte numele de familie..Me bad..Te pup!

Anonymous said...

romanii in secolul tehnologiei ... cauta pe google pe cei cu care fac cunostinta in ... Vama Veche!

:-) dan dimofte

Fotograf Ioana said...

un articol foarte interesant l-am citit cu multa placere

Masaj erotic Pitesti said...

un articol interesant, felicitari ai un blog bun