Thursday, March 29, 2007

Mamici cu lipici..la internet

Primesc intr-o zi, pe adresa de mail, o scrisorica mai mult decat interesanta..care, "efectiv", mi-a facut ziua..si care m-a determinat sa dau, o data in plus, crezare spuselor doamnei prof. Dorina Gutu: " noile media servesc relatiilor publice mai mult decat va inchipuiti".Ceea ce nu stie doamna profesoara inca, este ca "noile media" servesc, mai nou, si proaspetelor mamici, in specificele lor practici de PR.Scopul?..Sa se odihneasca copilul!Va suna curios?Iata un mail trimis de o pretendenta la titlul "Mama viitorului" unei firme zgomotoase care isi desfasoara activitatea in cartierul de rezidenta a eroinei noastre:

"Buna, sunt Radu, vecinul vostru de la nr. 16A.
Am 1 an si jumatate si va zambesc de cate ori ne intalnim.
Am rugat-o pe mami sa va scrie si sa va roage sa va ganditi si la mine cand iesiti in pauza la balcon intre orele 11 si 15, cand eu dorm. Camera mea are geamurile catre voi si, chiar daca avem "termopane", va aud si ma trezesc. Asa sunt eu, un sensibil ... mai poet ... Sora mea nu e asa. Ea doarme si cand se dau gauri cu bormasina in perete ... Norocul ei!
Daca nu dorm, restul zilei devin "terorist": sunt necajit, plang, nu-mi place nimic, nu ma impaca nimeni ...
Poza am facut-o la 1 an..
Va pup,Radu"

Ei, vin eu si va intreb acum:nu-i asa ca v-ati fi dorit si voi o mamica atat de inteleapta si atat de ...cool?O mamica pr-ista?

6 comments:

Magda said...

foarte inspirata mamica...si poate ca metoda asta va avea mai mult efect decat daca ar fi mers cu o reclamatie la usa firmei...

Unknown said...

Dap, "se stie". Si eu am fost unul dintre cei care il deranjau pe micul Radu din somnul sau de frumusete. Si ma caiesc acum. Dar, ramamanand la scrisoare, e foarte inteligenta ideea. Probabil ca 8 din 10 mamici ar fi venit sa se ia la harta cu galagiosii, iar a 9-a nu ar fi facut nimic, sperand sa se opreasca de la sine... Eu va spun din experienta ca a avut efect scrisoarea. Pe bune!

Andra said...

Parca mi-l si imaginez pe Raducu dictandu-i mamei scrisorica! Foarte tare ideea! Si daca a si avut efect, eu dau un sfat firmei respective, ca inteleg ca reprezentantii ei frecventeaza blogul: Angajati-o, fratilor, pe mamica pe un post de pr ca stie! :)

Carmen Boer said...

Nu stiu daca mamica respectiva are cursuri de specialitate :), insa cred ca metoda ei ar trebui preluata de mai multe mamici. Plina de imaginatie si lipsita de acte agresive, mamica in cauza a reusit sa rezolve problema folosindu-se de punctul de vedere al copilasului. Smart woman!

Unknown said...

Din pacate, mamica respectiva are deja un job foarte bine platit (nu ca s-ar fi gandit cineva sa o si angajeze) la o televiziune al carei nume incepe cu "Antena". Acum ghiciti voi care dintre Antene e. Nu de alta, dar poate se mai inmultesc comentariile pe blogul Ralucai... Prietenii stiu de ce!

Anonymous said...

Marius iar se pripeste. Mai Mariusica, mama despre care se vb aici nu este doamna aceea simpatica de la Antena 3, ci vecina acesteia.Din pacate nu am nici o idee despre locul ei de munca.
Trecand peste, va marturisesc ca si eu eram unul din cei ce deranjau sarmanul copil.Dupa primirea mail-ului efectul a fost imediat si cred ca si acum mai functioneaza.